Kärlek är kärlek, det finns inga andra ord i hela världen som kan beskriva det.

Allt blir å kaotiskt på en sekund. Utan någon förvarning var jag i mitt livsavgörande besut, kändes det som. Jag förstår mig knappt på mig själv ibland, så jag antar att det inte är så konstigt att inte du heller gör det. Men du måste försöka. Det handlar om att ge och ta. Älskar du mig så måste du älska hela mig, även de bitarna som stör dig. Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. Vi fixar det här, vi är alldeles för starka för något annat.
_________________________________________________________________________________________________
Välkommen till min djupa, obegripliga sida. Den är mest till för mig själv, en metod som fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0